پکیج کسب درامد از سابلیمینال

پکیج کسب درامد از سابلیمینال

پکیج کامل شامل آموزش و محصولات مورد نیاز برای فروش اینترنتی

نظرسنجی سایت

آیا شناختی از سابلیمینال دارید ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 22447

پکیج درامدزایی از سابلیمینال


پکیج درامدزایی از سابلیمینال

اگر به دنبال کسب و کار اینترنتی با درآمد واقعی هستین

 با دقت بقیه مطالب را دنبال کنید 

 

 برای اولین بار در ایران  آموزش و روشی  نوین را آماده کرده ایم  برای کسب درامد از اینترنت و فضای مجازی بخصوص اینستاگرام و تلگرام .
این پکیج برای کسانی که سرمایه اولیه ، وقت کافی ، شرایط جسمانی نامناسب ، دانشجو ها ، زنان خانه ، بازنشسته و . . . که دنبال درامد مناسب از ۲ تا ۸ میلیون تومان در ماه هستن بدون دردسر و به راحتی و فقط با یک گوشی تلفن هوشمند همراه اندرویدی و یا ios بتوانن در همه زمان و همه مکان، فروشگاه اینترنتی فایلشان را راه اندازی کنند .
در این پکیج  ما آموزش های :
بازاریابی اینستاگرامی ، نحوه راه اندازی پیج کاری موثر ، نحوه فروش ، چگونه ارائه محصول ، راه اندازی سایت به صورت رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم .و از همه این موارد مهم تر محصولاتی که شما نیاز دارین تا در اینترنت ارائه دهید را به شما تقدیم میکنیم که شامل : 
بیش از 70 عدد فایل با ارزش  سابلیمینال و بیوکنزی به ارزش بالای 5 میلیون تومان   است .

 

انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی: کسب و کار اینترنتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه مهمترین های آن ها را عنوان می کنم.

1.فروش کالا
در این مدل کسب و کار اینترنتی کالای مورد نظر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری ارائه داده می شود. به عنوان مثال دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که هم خود محصولاتی را برای فروش ارائه می کند و هم از فروشندگان دیگر محصولاتی را می گیرد و به مشتری می فروشد.

2.فروش خدمات

در این مدل کسب و کار اینترنتی هم خدماتی به صورت مستقیم و واسطه ای به مشتریان ارائه می شود. مثل سایت های فروش هاست و دامین که هم خودشان سرور برای ارائه خدمات هاست دارند و هم اینکه از شرکت های خارجی به صورت واسطه ای خدمات هاستینگ به مشتریان ارائه می کنند.

3.آموزش و فروش محتوا

و اما بهترین و کم دردسر ترین مدل کسب و کار اینترنتی که هدف اصلی ما هم استفاده از این مدل درآمد زایی است تولید محتوا و فروش آموزش است. یکی از بهترین مدل های کسب و کار اینترنتی این است که تولید محتوا کنید و آن را به پول تبدیل کنید. هم می توانید به صورت مستقیم محتوا را به پول تبدیل کنید و هم به صورت غیر مستقیم!

به صورت مستقیم یعنی مثل سایت moneyms محصولات سابلیمینال تولید کنید و به صورت دانلودی بفروشید. یا مثل پیج های اینستاگرامی sublim.iran و iran.sublim به صورت مستقیم بفروشید!
 
 

منظور از تبدیل محتوا به پول به صورت غیر مستقیم هم این است که از طریق محتوایی که تولید می کنید و ترافیکی که در روز به دست می آورید کسب درآمد کنید.
در کسب و کاری که ما به شما آموزش میدهیم نه نیازی به تولید محتوا دارید و نه تحقیق و توسعه و انجان کار های گرافیکی .
بله درست متوجه شدید
ما تمام محتوای مورد نیاز شما را اماده کرده و در این پکیج به صورت کامل آنها را در اختیار شما قرار داده ایم تا برای خودتان کسب درامد بسیار خوب و قابل رشد را تجربه کنید .
 
برای دیدن نتایج یا مشاوره رایگان و یا خرید مستقیم میتوانید  به ایدی های اینستاگرام زیر پیام دهید 
 
 
 
و
 
 
یا ایدی تلگرام   : 

پیام دهید .

تصاویر زیر را با دقت مطالعه فرمایید

 آپلود عکس

آپلود عکس

 

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس


مبلغ قابل پرداخت 1,500,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 575

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

با فروش سابلیمینال و بیوکنزی ماهانه 2 تا 5 میلیون و حتی خیلی بیشتر درامد کسب کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما